REKLAMAČNÉ PODMIENKY

Reklamačné podmienky – Zodpovednosť za vady

  1. Úvodné ustanovenia
    Tieto podmienky upravujú postup kupujúceho a obchodníka pri uplatňovaní práv zo zodpovednosti za vady tovaru a pri odstúpení od zmluvy uzatvorenej na diaľku podľa zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka.

  2. Právo na odstúpenie do 14 dní
    Kupujúci môže bez uvedenia dôvodu písomne odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Na zachovanie lehoty postačí odoslať oznámenie o odstúpení pred jej uplynutím.
    Obchodník vráti všetky platby vrátane primeraných nákladov na doručenie do 14 dní od doručenia oznámenia; s úhradou môže počkať, kým tovar späť fyzicky neprevezme alebo kým kupujúci nepreukáže jeho zaslanie. Kupujúci nesie priame náklady na vrátenie tovaru.

  3. Uplatnenie zodpovednosti za vady
    Záruka na nový tovar je 24 mesiacov; kupujúci je povinný vytknúť vadu najneskôr do 2 mesiacov od jej zistenia. Po zistení vady kontaktujte zákaznícku podporu na honor@oblieckypaplony.sk a uvediete číslo objednávky, popis vady a požadovaný spôsob riešenia (oprava, výmena, zľava, odstúpenie od zmluvy).

  4. Postup zaslania tovaru
    Po dohode o spôsobe doručenia pošlite tovar v primeranom balení (nemusí byť pôvodné) na adresu:

    HONOR, s.r.o.
    Slovanská cesta 1341, 022 01 Čadca
    IČO 31598251 IČ DPH SK2020421887
    Tel.: 041 / 432 76 17

    Priložte kópiu dokladu o kúpe a formulár vytknutia vady. Náklady na zaslanie tovaru znáša kupujúci; odporúčame poistenú a sledovanú zásielku.

  5. Lehota na vybavenie
    Obchodník je povinný odstrániť vadu alebo vybaviť inú požiadavku kupujúceho do 30 kalendárnych dní od doručenia vytknutia vady. Po uplynutí lehoty má kupujúci rovnaké práva, ako keby vada bola neodstrániteľná (právo na vrátenie peňazí alebo výmenu).

  6. Náklady a preprava
    Ak bude reklamácia uznaná, obchodník uhradí kupujúcemu účelne vynaložené náklady na doručenie tovaru späť (na požiadanie doložené pokladničným blokom alebo faktúrou). V prípade neuznanej reklamácie si kupujúci znáša všetky náklady sám.

  7. Alternatívne riešenie sporov (ARS)
    Kupujúci má právo obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ak nie je spokojný so spôsobom, akým obchodník vybavil jeho nárok, alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva. Kupujúci si môže slobodne zvoliť ktorýkoľvek oprávnený subjekt ARS; napríklad:

    Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie pre Žilinský kraj, Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1, e-mail: za@soi.sk, tel.: 041/763 21 30, web: www.soi.sk (gosi.sk)

    Spor je možné riešiť aj online prostredníctvom platformy ODR na https://ec.europa.eu/consumers/odr.

  8. Kontaktné údaje obchodníka
    HONOR, s.r.o.
    Slovanská cesta 1341, 022 01 Čadca
    IČO 31598251 IČ DPH SK2020421887
    Tel.: 041 / 432 76 17
    E-mail: honor@oblieckypaplony.sk

Tieto podmienky sú účinné od 5. júna 2025 a nahrádzajú všetky predchádzajúce verzie.